Fred-en-Yvonne.reismee.nl

Thuis!

Na het tweede deel van de vlucht zijn we om 6.06 zaterdag ochtend op Schiphol geland. Als verrassing stonden Thomas, Judith en Stefan ons op te wachten. Omdat alles niet inonze auto paste, werd het groepje even opgesplitst. Een deel reisde met de trein naar Amersfoort, het overig deel met de auto, zodat we Ben daar konden droppen. Rond9.00 kwamen we thuis aan waar ik opgewacht werd door mijn 'collega Sarah' in een feestelijk versierde tuin!!Maar de grootste verrassingwerd na een half uurtje binnen gedragen door zijn trotse vader en moeder: onze kleinzoon Tygo!! Een prachtig keerlke die we op foto's al haddenbewonderd, maar in 't eggienueindelijk in onze armen konden sluiten en knuffelen. Na een heerlijk ontbijt samen met alle kids voelen we ons bevoorrecht en is het fijn om na 5 weken gezond én met eenkoffer volreiservaringen (én vuile was ha ha)weer thuis te zijn!!!'

Marianne en Ger

Welkom in Nederland en geniet maar goed van de kleine Tygo en je kinderen

Wim en Gina

Fijn dat jullie na die prachtige reis, weer gezond thuis zijn en jullie nu eindelijk Tigo in het echt konden bewonderen en knuffelen.
geniet van de herinneringen en van jullie thuis.

Liefs van ons en tot spoedig ziens

Dik en Rita

Na een lange reis ''gelukkig'' weer gezond thuis.
Nu lekker genieten van de kinderen en kleinzoon Tygo.
We vonden het fijn om met jullie mee te genieten via de site.
Zien jullie binnenkort voor nog meer foto's en verhalen.

Hallo Yvonne en Fred

Fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn . Nu eerst lekker bijkomen en jetlag te boven komen . Dat is best een hele klus , althans dat was onze ervaring . Binnenkort bel ik je een keer . Wij gaan 17 november 12 dagen naar Madeira . Nadien spreken we een keer af . Veel sterkte met alles en tot gauw .
Groetjes Maria en Henk

Jan en Dorothy

Fijn dat jullie weer gezond en wel terug zijn...Geniet nu maar van het kleine ventje...We vonden het geweldig dat we jullie zo goed konden volgen...Nu de rest van de foto's en de film...Tot gauw...