Fred-en-Yvonne.reismee.nl

Tygo, opa en omy komen er aan!!!

Gelukkig! Vanwege het extreem slchte weer, zaten we echt 'stuckin the loungeof Chifley hotel'. Hoewel door Qantas afgesproken was dat we in ieder geval teruggebeld zouden worden, zaten we om 7 pm nog zonder bericht.Na het diner zelf weer actie ondernomen en uiteindelijk, na 3 uur in de wacht gestaan te hebben, verbroken verbindingen, in gesprekstonen,kregen we om 23.00 iemand aan de lijn. We kregen een bevesteging dat we vandaag (dinsdag) om 12.15rechtstreeks naar Sydney kunnen vliegen!! Hoewel het voor ons maar omminus 1vakantiedagje is gegaan, bekruipt je toch de angst langer dan gepland hier te moeten blijven. We willen graag op de afgesproken tijd naar huis, want er zitten loveones op ons te wachten ( en anders onze bazen wel ha ha ), as specialy One!!!

tot nader bericht.....

janny

oh Yvonne dat lieve jongentje mag jouw geen Omy noemen hoor Oma is veel mooier
Zie je morgen vroeg om half tien

Henk en maria

Hallo lieve mensen
Wat een mens allemaal kan meemaken tijdens een vakantie . Maar volgens ons hebben jullie enorm genoten en veel gezien . Geniet vooral van sydney , zo mooi en gezellig . Veel plezier nog en goede reis naar huis .
Groetjes H en M

Juud

Jaaa tygo wacht met smart op jullie.. Nog eff genieten de laatste dagen!!!!

Tygo (papa en mama)

Jaaa.....nog 3 nachtjes slapen, 1x in badje 1x douchen en 1x in de tummytub dan ga ik jullie dan eindelijk na 3 weken zien !!! opa peter en oma jolanda praten veel met mij over jullie van nog even en dan ga ook eindelijk na 3 weken je andere opa (fred) en oma (yvonne) ook leren kennen! :D Kusje van Tygo