Fred-en-Yvonne.reismee.nl

Vervolg Great Ocean Road en L.Day

Na het mooie bericht van de geboorte van onze kleinzoon hebben we draad van onze vakantie weer opgepikt en zijn gisteren begonnen met het vervolg van The Great Ocean Road. Voor een bezoekje aan de Lighthouse Cape Otway, waren we even afgeslagen v.d. route. Toen we een camper langs de kant v.d. weg zagen staan hadden we al gauw in de gaten waarom: Er zaten koala's in de bomen!! Eindelijk konden we deze beertjes in hun eigen omgeving fotograferen. Het leek wel of ze voor ons poseerden, want ze bleven gewoon zitten. Toen ik klaar stond om weer een plaatje te schieten, attendeerde Fred mij op iets achter mij..... Er hupte een grote kangaroo op nog geen 20 meter over de weg!! Toen ik mij omdraaide zag ik nog net zijn rug en staart in de bush verdwijnen! De vuurtoren hebben we van uit de verte bekeken want de entre was $17,50 pp. De route werd vervolgt tot dat we de benziene meter zagen.... Nog net op de laatste druppel een tankstationnetje gevonden waar gelukkig beziene in zat. Dit schijnt namelijk wel eens anders te zijn.....Langs The Road doemden dan toch ineens The Twelve Apostels op, verderop Lord Ard George, The Arch, London Bridge en Thunder Cave. Allemaal in een bulderende oceaan waar je stil van wordt. Weer een prachtige dag afgesloten met een proost, maar nu op onze kleine Tygo.

Vandaag hebben we een lazy-day: heerlijk langs het strand gewandeld, fish and chips en ons EERSTE ijsje gegeten. Morgen vertrekken we naar The Grampians waar we geen internet hebben, dus zullen jullie het even zonder verhalen moeten doen!

janny

geniet morgen weer want waar jully heen gaan is erg mooi hoop dat je ook tyd heb om na de Mackenzie waterfall kan gaan

Linda

Wat een mooie verhalen! Heerlijk om zo met jullie mee te reizen! en natuurlijk nog van harte OPA en OMA!!!
veel liefs