Fred-en-Yvonne.reismee.nl

Op weg naar Bright

Om 9 uur vanochtend via de Alpine Wayvertrokken richting Bright. Eerst eenprachtige rit van 2 1/2 uur dwars door het N.P. Kosciuszko. De omgeving zag eraan de andere kant vanhet park direct heel anders uit: groene heuvels met veel vee.Bij een meer even gestoptom van het uitzicht te genieten. Toen we ophet bord keken, lazen we dat er vroeger een stadje moest zijn geweest welke moest wijken voor het water. Dit stadje Tallangatta is enkele km. hogerop opnieuw opgebouwd. De bomen in het water zijn nog stille getuigen van hoe het vroeger was. Wat er verder tijdens de rit opviel, waren detuinen bij defarms welke veel meer bloemen en bloeiende heesters hebben dan de farms in de achter ons liggende gebieden. Eenteken van voorjaar Down Under! Om 3 uurzijn we bij ons volgendelogeeradresaangekomen: een volledig ingericht huisje in een Big4 park met wifi!Eindelijkde zomerkleding aangedaan want het is hier 20C met volop zon! Morgen door naar Lakes Entrance.

juud

ik fluit naar alle mannen in een korte broek! hahaha finally :)

Jan en Heidi

Maar goed chocola blijven eten, want jullie zijn actief genoeg zo te zien en te lezen!

Jan en Dorothy

Yvonne, als je dit leest, ben je jarig(geweest??) Toch zijn we je niet vergeten...Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nu ben je echt 50...joy the club, hahaha Ook Fred gefeliciteerd...en Ben natuurlijk ook. Liefs...

Dik en Rita

Hi Sarah Yvonne.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ook de anderen gefeliciteerd en drink er maar één (paar) op het feestvarken.
Liefs van ons allen.

janny

Hi Yvonne
hartelyk gefeliciteert met je 50th verjaardag
Hoop dat je man en broer goed achter je kyken en verwent hebben
ik weet wel dat Fred het zal doen want hy eet TOAST haha liefs Janny xx

Marjolein & Chris

Lieve Yvonne,

Van harte gefeliciteerd met jouw bijzondere 50e verjaardag! hele dikke knuffels vanuit een koud maar zonnig Hengeloooo! Geniet er nog maar lekker van daar, het ziet er werkelijk prachtig uit!
XXXXX

janny

ben net met mark en famliy na de club wezen eten voor jouw verjaardag
ze vensen je ook een mooie dag voor je 50th
xxx the Wilson

Sylvia en jan

Hoi sarah,
Ja nu ben je echt 50 jaar. Van harte gefeliciteerd.
Maak er een bijzondere dag van, ook de felecitaties aan Fred en Ben.
Xxx jn en sylvia

Sweet lake city

Happy birthday Yvonne, geniet van deze speciale dag in je geboorteland. Enjoy!!!!

Henk en Maria

Hallo luitjes jullie genieten lekker zo te lezen. Ivonne van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Drink er een lekker glas op !!!
We blijven jullie volgen veel plezier grotjes Henk en Maria

Wim en Gina

Alsnog gefeliciteerd met je 50ste verjaardag Yvonne,
wel heel speciaal omdat in je geboorteland te vieren, geniet van alles and be in touch. Enjoy!!!!!.

Liefs Wim en Gina.