Fred-en-Yvonne.reismee.nl

Dagtochten

Omdat we dinsdag ochtend vroeg wakker waren (jet leg), zijn we voor een lange rit op tijd vertrokken naar The Bleu Mountains. Zoals jullie al konden zien, hebben we daar de Three Sisters bewonderd, een mooie wandeling gemaakt en van het uitzicht genoten. Op de terug weg waren we uitgenodigd om bij Glen en Emma te komen eten. Wel vreemd om bij een neef aan tafel te zitten die je nog maar een keer eerder gezien hebt.

Woensdag zijn we via een mooie rit naar The Entrance gereden ten noorden van Sydney. Een prachtige kustplaats met mooie stranden,fish and chips, en pelikanen die iedere middag gevoerd worden. Dit voeren gebeurt door kenners die gelijktijdig de vogels nakijken/controleren op wonden end. Een heel spektakel met een goed doel. Alweer 2 dagenvoorbij boordevol indrukken!

Jan en sylvia

Wat gaaf om te lezen wat jullie allemaal doen, en ervaren.
Als ik het zo lees, vliegt de tijd om met herineringen en familie. Mooie foto's van een mooi land. Geniet er van, we blijven jullie volgen.

juud

Gek genoeg zijn julllie nog mr enkele dagen daar maar al zulke moooie dingen gezien, waar wij mogen genieten vn de verhalen en fotoo's. Stef keek op werk ernaar en had direct geen zin om te werken haha!

Anneke

Nog maar net op weg en nu al super foto's! Judith ik begrijp dat Stefan geen zin meer had, ik heb nu hetzelfde haha! Ziet er echt top uit en dat terwijl wij van de fiets afwaaien, herfst:(
Heel veel plezier nog!!

janny

hartelyk gefeliciteert met je klyn zoon Oma En OPa
kan haast niet wachten dat july weer in SYdney zyn en we na Manly gaan xxx janny